BouxTeruki
4 posters
An Cafe☆Heaven :: Yhteisö :: Kuvat
Sivu 1 / 1
BouxTeruki
Tänne kootaan BouxTerukiin vihjaavat kuvat.
Aloitetaan alusta~ x3
Törmäsin muuten tälläiseen:
Ei se aiheeseen liity, mutta laittaa kyllä kysymään "lolwhat!?"
Bou yrittää päästä päälle ja Kanon auttaa *-*
Lisää!
Aloitetaan alusta~ x3
Törmäsin muuten tälläiseen:
Ei se aiheeseen liity, mutta laittaa kyllä kysymään "lolwhat!?"
Bou yrittää päästä päälle ja Kanon auttaa *-*
Lisää!
Vs: BouxTeruki
ISO ja SÖPÖ kuva, eli en uskalla pommittaa sitä suoraan kuvana tähän. XD
Minulla on vakavia ongelmia pidätellä ylisöpöileviä äännähdyksiäni.
Ja nyt myös.
.. Muita ei nyt osu silmiin/mieleen.. ja tiedän, "vain normaaleja yhteiskuvia" mutta on ne nyt aika söpöjä tolleeki~ : D
Minulla on vakavia ongelmia pidätellä ylisöpöileviä äännähdyksiäni.
Ja nyt myös.
.. Muita ei nyt osu silmiin/mieleen.. ja tiedän, "vain normaaleja yhteiskuvia" mutta on ne nyt aika söpöjä tolleeki~ : D
Dotto- Viestien lukumäärä : 5
Ooooh! Täällähän on just sopiva topic tälle mun pyrkimykselle!
Yritän kerätä todisteita noiden kahen suhteesta 8)))) Lähinnä videoista, mutta tänne postatut kuvat on jo hyviä esimerkkejä! ^^
Lisään todisteeni tietysti tänne, kunhan saan ensin kerättyä niitä tarpeeksi kokoon
Yritän kerätä todisteita noiden kahen suhteesta 8)))) Lähinnä videoista, mutta tänne postatut kuvat on jo hyviä esimerkkejä! ^^
Lisään todisteeni tietysti tänne, kunhan saan ensin kerättyä niitä tarpeeksi kokoon
Videoita? ;D
Nyt kun puhetta tuli, minun on PAKKO linkittää tämä video, sillä siinä on jotain hyvin epäilyttävää ajatellen mahdollista Teruki x Bou suhdetta.
Bouhan huomauttaa Terulle tämän riisuuntumisesta kun he ovat kahden kesken? EPÄILYTTÄVÄÄ, SANON MINÄ.
EN SUOSTU USKOMAAN ETTÄ OLEN AINOA JOKA SAA TÄSTÄ MIELENKIITOISIA AJATUKSIA PÄÄHÄNSÄ. Pyydän anteeksi capsin pahoinpitelyä. </3
Nyt kun puhetta tuli, minun on PAKKO linkittää tämä video, sillä siinä on jotain hyvin epäilyttävää ajatellen mahdollista Teruki x Bou suhdetta.
Bouhan huomauttaa Terulle tämän riisuuntumisesta kun he ovat kahden kesken? EPÄILYTTÄVÄÄ, SANON MINÄ.
EN SUOSTU USKOMAAN ETTÄ OLEN AINOA JOKA SAA TÄSTÄ MIELENKIITOISIA AJATUKSIA PÄÄHÄNSÄ. Pyydän anteeksi capsin pahoinpitelyä. </3
Dotto- Viestien lukumäärä : 5
tässä löytyy merkkejä tosi paljon:)
Tossa muutamia,
niin ja tohon Dotto:n videoon, niin et ole ainoa.
Epäilyttävää tosiaankin~ =)
An Cafe☆Heaven :: Yhteisö :: Kuvat
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|