An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pinja-Chan astuu estraadille~

2 posters

Siirry alas

Pinja-Chan astuu estraadille~ Empty Pinja-Chan astuu estraadille~

Viesti  Pinja-Chan Ti Loka 19, 2010 12:10 pm

Nonni, päätin mäkin sitten uskaltautua esittelemään itseni (:

Eli siis, oon Pinja-Chan, oikeeta nimee ei oo varmaan vaikee arvata.
Oon -95 syntyny tyttönen Tampereelta, tällä hetkellä 15. Syntymäpäivä on 23.4.
Pituus on n.162-163 cm, kengänkoko 37, hiukset ovat pitkät, suorat ja ruskeat ja silmät ovat siniset. Luonteeltani olen ujo, mutta tykkään silti tutustua uusiin ihmisiin (tämä tarkoittaa sitä, että yleensä toisen osapuolen täytyy tehdä aloite juttelemisessa).
Musiikki on hyvin tärkeää, kuuntelen tyyliin 24/7. Eniten kuuntelen j-rock:ia. Nykyään en oikeastaan kuuntele mitään muuta kuin j-musaa. Välillä saatan satunnaisia biisejä iPod:ista.

Harrastuksia on dataaminen, nukkuminen ja kavereiden kanssa oleminen. Kotona myös laulan (musiikin tahdissa) ja soitan pianoa. Pianotunnit lopetin viime keväänä, sillä siellä soitettiin vain klassista, enkä jaksanut sitä, vaan halusin soittaa omaa musiikkia :3 tai siis sellaista mistä tykkään. Ensin tyydyin soittamaan näitä hittejä, joita soitettiin radiossa tosi paljon, mutta sitten sain eräältä ihmiseltä vinkin, että etsisin j-rock nuotteja netistä. Nyt on harjoituksissa X Japan - Tears. Lisäksi minulla on An Cafe BB Parallel World sheet music book, jota myös olen välillä soitellut.

Lempibändini on An Cafe, mutta muita bändejä, joita kuuntelen paljon ja aktiivisesti ovat Versailles -Philharmonic Quintet-, The GazettE, LM.C, SuG, Ayabie, Miyavi, Vidoll, X Japan, Hide ja Aoi (ex. Ayabie).
Muita bändejä joita kuuntelen en niin aktiivisesti, mutta kuitenkin ovat: Nightmare, Metronome, Dir en grey, D'espairsRay, MUCC, Aicle., Maria etc.

Ylläpidän fanisivuja An Cafen rumpali Terukille~

Luen paljon fictejä, lähes joka päivä. Lempiparitkseni ovat usein "kliseisiä", eli siis Miku x Kanon ja Reituki. Mutta, i don't care, rakastan noita parituksia n__n

En ole itse käynyt j-rock keikalla, mutta haluaisin. J-rock:ia olen nyt kuunnellut sellaiset vähän yli 1,5 v.
Olen käynyt Tracon V:dessä, joka oli aivan ihana kokemus. Nykyään yritän päästä siis keikoille ja con:eihin. Ostan/minulle ostetaan paljon levyjä, sillä tykkään, että bändit saavat itse siitä rahaa.

Ei kai tässä sitten muuta, saa kysellä!
Vastaan mielelläni n__n
Pinja-Chan
Pinja-Chan

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 19.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

http://www.ancafeloov95.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pinja-Chan astuu estraadille~ Empty Vs: Pinja-Chan astuu estraadille~

Viesti  Shinkuu Ti Joulu 14, 2010 1:52 am

Tervetuloa foorumille!

Itsekin olin Traconissa ja oli ihan huippua, vaikka en nähnytkään siellä niin paljoa kavereita kuin yleensä coneissa. Olin vänkärinä ja pidin siitä kovasti... :3
Kävitkö katsomassa Candy*Loven esityksen. Tytöt laulavat jpop-biisejä, itse tykkään kamalasti. Mites suhun iskee jpop?
Shinkuu
Shinkuu
Admin

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.07.2008

http://ancafe.foorumini.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Pinja-Chan astuu estraadille~ Empty Vs: Pinja-Chan astuu estraadille~

Viesti  Pinja-Chan Ti Joulu 14, 2010 5:42 pm

Kiitoksia!

Kyllä minä jpop:iakin jonkin verran kuuntelen, youtube:sta ja muutama biisi on iPod:issa, että kyllä sekin uppoo, vaikka jrock:ia enemmän kuuntelenkin ^^ En valitettavasti päässyt katsomaan kyseistä esitystä, mutta uskon, että se oli todella hieno n__n
Pinja-Chan
Pinja-Chan

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 19.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

http://www.ancafeloov95.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pinja-Chan astuu estraadille~ Empty Vs: Pinja-Chan astuu estraadille~

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa