An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shikozan esittely~

Siirry alas

Shikozan esittely~ Empty Shikozan esittely~

Viesti  Shikoza Ma Heinä 06, 2009 10:46 am

Eli olen Shikoza ,17-vuotias (mutta varmaan henkisesti nuorempi :'D) ja asun Lappeenrannassa. Olen chupun sisko.~

Harrastan musiikin kuuntelua, dataamista, j-draamojen katselua, piirtämistä, animangaa, japanin kielen opiskelua, kosketinsoittimen ja kitaran (en kyllä osaa soittaa sitä :'D) soittamista silloin tällöin, fanficcien lukemista, valokuvaamista ja vähän kaikenlaista. Kuvataidekouluakin olen viime vuosina harrastanut, mutta en tiedä, aionko jatkaa sitä vielä.

Olen pitänyt Japanista ja kuunnellut j-musiikkia noin 5 vuotta ja j-rockia yli 2 vuotta. Lempibändini on An Cafe ja se oli myös ensimmäinen j-rock-bändi jota kuuntelin. Muita bändejä joista pidän ovat ainakin Phantasmagoria, the GazettE, SINCREA, Lolita23q, ayabie, D'espairsRay, SuG, chariots ja monia muita, en jaksa luetella niitä kaikkia (koska niitä on todella paljon~). Muutenkin ne bändit joista pidän, vaihtelevat aina vähän sen mukaan mitä milloinkin kuuntelen enemmän. Eniten kuuntelen j-rockia, mutta viime aikoina olen alkanut kuuntelemaan j-poppiakin enemmän ja myös vähän k-poppia.~

Luonnettani en oikein osaa kuvailla, olen yleensä kavereiden seurassa aika puhelias, energinen ja iloinen, mutta suutun ja loukkaannun joskus aika helposti. Tuntemattomien seurassa olen ainakin aluksi hieman ujo. Ulkonäöltäni olen sellainen aika tylsän näköinen ja olen ihan liian pitkä (jotain 174 cm ellei enemmänkin ;___; haluan olla lyhyt~). Hiuksistani en pidä, en oikein koskaan ole niihin tyytyväinen, nyt esimerkiksi haluaisin niistä pidemmät. Pukeutumistyylini vaihtelee vähän tilanteen mukaan, yleensä pukeudun aika tavallisesti, eikä minulla ei oikein ole mitään varsinaista pukeutumistyyliä (koska olen köyhä eikä ole rahaa ostaa tarpeeksi vaatteita -__-).

Tämä esittely on kopioitu yhdeltä toiselta foorumilta ja muokattu jonkin verran koska onnistuin kadottamaan alkuperäisen esittelyn jonnekin enkä jaksanut kirjoittaa kokonaan uutta.~
Shikoza
Shikoza

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 29.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa