An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chupu esittäytyy~

Siirry alas

Chupu esittäytyy~ Empty Chupu esittäytyy~

Viesti  Chupu Ma Kesä 29, 2009 9:31 am

Heii, olen Chupu, 15-vuotias tyttö Lappeenrannasta. Jiimusiikkia olen kuunnellut vasta viitisen vuotta ja j-rockkia vain puolet tuosta ajasta. Lempibändeihin kuuluu mm. Phantasmagoria, An Cafe, Poitrine, Zoro, Tokyo Sti, DELUHI, the GazettE, Aicle., Fuzylog., Jinkaku Radio, STELLA..., Dennou Romeo, etc. Jiirockin lisäksi kuuntelen satunnaisesti jonkin verran myös j- ja k-poppia.

Umm, mitäs minä nyt kertoisin. Musiikin kuuntelun lisäksi harrastan mm. kitaran soittoa, dataamista, j-draaman katselua, fanficcien ja lyriikoiden kirjoittamista & ficcien ja kirjojen lukemista animangaa, kuvaunmuokkausta, konsolipelien pelaamista, cosplayta, deco-deniä ja monia muita asioita, joita en jaksa listata. :')

Luonteeltani olen sellainen iloinen optimisti, tosin ei-niin-tuttujen ihmisten seurassa vähän ujo. Ulkonäöltäni olen aika tylsän näköinen. Hiukset oli vielä eilen valkoisen vaaleat, mutta piti värjätä cossin takia vähän tummemman vaaleiksi niin nyt näiden väri on sitten jotain tuhkan- ja kullanvaalean väliltä. Olen myös aika perfektionisti ulkonäköni suhteen - mua esimerkiksi häiritsee hirveästi kun toinen silmistäni on vähän erikokoinen kuin toinen (ei sitä edes huomaa kukaan muu kuin minä itse mutta silti). D:

Muttajoo, siinä varmaan oli ihan tarpeeksi tietoa ja anteeksi kun tästä tuli tällainen--- tönkkö. :< Saa kysellä ja niin päin pois. o/
Chupu
Chupu

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 29.06.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Lappeenranta

http://www.tsuki-no-hikari.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa