An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Päivää

Siirry alas

Päivää Empty Päivää

Viesti  kita To Kesä 11, 2009 10:51 pm

Hei, olen nimimerkiltäni kita ja oikeaa nimeäni en edes mainitse, se kun on ihan tavallinen suomalaistytön nimi. Olen syntynyt vuonna 1995 ja An Cafeen tutustuin joskus kolme vuotta sitten. Satuin etsimään japanilaisia bändejä ja tuo nimi osui silmään.
Musiikkimakuuni kuuluu An Cafen lisäksi myös Abingdon Boys School ja Toybox.

Tykkään valtavasti animesta ja mangasta. Lempianimeni on tällä hetkellä Ouran High School Host Club, jota katsoessani saan pahoja oireita, mm. aww -sanan hokeminen, täriseminen ja kawaii -sanan maininta joka toinen minuutti.
Tykkään myös Salapoliisi Conan -elokuvista, Bleachistä, Narutosta, Pokemonista ja joskus on tultu katsottua One Pieceä n. sadan jakson verran.
Lempimangani on luultavasti Death Note, jonka koko sarja roikkuu kirjahyllylläni. Lisäksi olen lukenut Salapoliisi Conania, Narutoa, Full Moon wo sagashiteä, Bleachia, Kamikaze kaitou Jeannea ja monia muita ei niin maininnan arvoisia sarjoja.
Lempi mangakani on tällä hetkellä Arina Tanemura, sillä hänen piirtojälkensä on vain jotain niin kaunista.
Death Note -sarjan lisäksi kirjahyllystä sattuu löytymään myös pari Harry Potter -kirjaa, sillä olen vannoutunut Potter -fani.

Omistan kolme hamsteria ja muistoissani ovat yhä edelleenkin kolme edellistäkin. Tulevaisuuden haaveni on ruveta kasvattamaan hamstereita ja omistaa kissa, joka sattuu olemaan lempieläimeni.

Harrastukseni on miittailu ja fanfiction, jota luen ja kirjoitan ahkerasti finfanfun.fi -foorumilla. Ficcini ovat jotakuinkin angstisia, sillä en osaa kirjoittaa iloista tekstiä ja huomasin surullisen tekstin herättävän enemmän tunteita kuin iloinen teksti.

Tiedän, että ette jaksa kuunnella (= lukea) minusta enempää, joten jätän tämän tähän ja palaan jos jotain maininnan arvoista unohtui. // ja heti muistin mitä olin unohtanut.

Kiitos.

kita

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 11.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa