An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

~Lou~

Siirry alas

~Lou~ Empty ~Lou~

Viesti  Lou To Kesä 04, 2009 10:07 pm

Heip it's Lou!☆
ööö mistäs sitä alottais... No olen elokuussa -93 syntynyt tyttö joka asuu Länsi-Suomessa ja on ollut An Cafe-fanina vasta melkein puoltoista vuotta ;o
En siis tiennyt An Cafesta vielä mitään kun Bou oli vielä mukana, mutta siitä huolimatta Bou on aina ja ikuisesti mun lempijäsen (ja suurin idoli!) :>
Vaikka ei tietenkään Takuyassa ja Yuukissakaan mitään vikaa ole, pidän heistä molemmista ^____^
Ja jos nykyisestä An Cafesta pitäisi sanoo suosikki niiiiin varmaan Takuya tai Kanon se olisi :3


Hmm...
Tykkään tykkään.... kaikesta söpöstä! Ja shoppailemisesta ja ystävistä.
Ensitapaamiselta (ja ehkä toiseltakin XD) musta voi saada aika ujon ja hiljaisen kuvan, mut en voi sille mitään ;/ en oo kovin itsevarma... mut uusia ystäviä on aina tosi kiva saada! :3

Harrastan piirtämistä (suurin rakkauteni<3), tulevaisuudessa toivottavasti kitaran soittoa ja cosplaytä. Oikeastaan seuraava Animecon on eka jossa aion cossata... (oon kyl viime vuonnaki ollu jo niis tapahtumis mut en oo vielä cossannu)
jännittää jo nyt *-* cossaan siellä Bouta (mikä ei tainnu olla mikään yllätys x3).

Ja luoneeltani oon niinkuin sanoin jo aika ujo (ystävän tulee olla aika puhelias, muten siitä ei tuu oikee mitää ellei oo joku tosi läheinen :b), ja lisäks kyl pidän itteäni ilosena ja positiivisena tapauksena. Harvemmin sitä tulee itkettyä ja murehdittua mitään :3


siinä minustä lyhyesti ^_____^ kysyä saa, en viitsiny alkaa kirjottaa mitää romaania ku tiiän ettei kukaa jaksais lukee sitä
(ja anteeksi ku saattoi kuulostaa aika.... tönköltä mut on jo aika myöhä....*-*)
Lou
Lou

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 04.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa