ADMIN (Shinkuu)
2 posters
An Cafe☆Heaven :: Foorumi :: Sinä?
Sivu 1 / 1
ADMIN (Shinkuu)
Hei!
Olen nimimerkkini on Shinkuu, mutta lausuttaessa siitä jää yksi u pois.
Olen 15 kesäinen Japaniharrastaja Porin seudulta. Lempibändini on An Cafe, jonka kappaleen, Smile Ichiban Ii Onnan, sanat ovat huomisesta lähtien maalattu huoneeni seinään japaniksi.
Harrastan tietokoneita, j-musiikkia, lolita-tyyliä, animea sekä mangaa ja conien järjestämiseen osallistumista.
Toimin ohjelmavastaavana BakaConissa 2009 ja Tracon 2009. Animecon 2009 järjestelyihin olen myös päässytohjelmatiimiin animetiedotusvastaavaksi. Kaikissa muissa coneissa kuljen ohjelmajärjestäjänä Suomen tanssipelaajat ry;n mukana. Kannattaa liittyä!
Veriryhmäni on A+, kengännumero on 39, hiukset ruskeat, pituus vaihtelee 157-158,5cm. :EEE
Juhlin syntymäpäiviäni joka vuosi 30.5.
Olen 15 kesäinen Japaniharrastaja Porin seudulta. Lempibändini on An Cafe, jonka kappaleen, Smile Ichiban Ii Onnan, sanat ovat huomisesta lähtien maalattu huoneeni seinään japaniksi.
Harrastan tietokoneita, j-musiikkia, lolita-tyyliä, animea sekä mangaa ja conien järjestämiseen osallistumista.
Toimin ohjelmavastaavana BakaConissa 2009 ja Tracon 2009. Animecon 2009 järjestelyihin olen myös päässyt
Veriryhmäni on A+, kengännumero on 39, hiukset ruskeat, pituus vaihtelee 157-158,5cm. :EEE
Viimeinen muokkaaja, Shinkuu pvm Su Maalis 22, 2009 9:09 pm, muokattu 2 kertaa
Vs: ADMIN (Shinkuu)
joo ei tässä muuta kun tota kengännumeroo ihmettelin. 8--------DShinkuu kirjoitti:Hei!
Toimin ohjelmavastaavana BakaConissa 2009 ja Tracon 2009. Animecon 2009 järjestelyihin olen myös päässyt ohjelmatiimiin. Kaikissa muissa coneissa kuljen ohjelmajärjestäjänä Suomen tanssipelaajat ry;n mukana. Kannattaa liittyä!
Veriryhmäni on A+, kengännumero on 29, hiukset ruskeat, pituus vaihtelee 157-158,5cm. :EEE
olentarkkaanteeksi;----;.com
ZETSUBOU.- Viestien lukumäärä : 5
Vs: ADMIN (Shinkuu)
ZETSUBOU. kirjoitti:
joo ei tässä muuta kun tota kengännumeroo ihmettelin. 8--------D
olentarkkaanteeksi;----;.com
Ei jeesus! xD
Kiitos kun korjasit!
An Cafe☆Heaven :: Foorumi :: Sinä?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: