An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sen

Siirry alas

Sen Empty Sen

Viesti  Sen Ti Helmi 24, 2009 4:05 pm

Hei!
Olen todella huono kirjoittamaan itsestäni mitään, mutta katsotaan nyt, tulisiko tästä jotain.
Olen siis Sen (nettinimi). Syntymäpäiviäni vietän 22.1, ja täytin tammikuussa 13-vuotta. Menen siis syksyllä yläasteen puolelle, tämä on siis viimeinen vuosi ala-asteella. ^^
Harrastan pääosin mangaa, animea, piirtämistä, ja minut tapaa usein istumassa koneella. Rakastan myös musiikin kuuntelua, etenkin An Cafen.
Kuuntelen muitakin japanilaisia bändejä, mutta kuuntelen myös silloin tällöin Linkin Park'ia, joka sekin tekee mielestäni hienoa musiikkia. Suosikiksi kuitenkin luokittelisin An Cafen.

Asun täällä Pohjois-Suomessa, enkä ala tarkemmin kertomaan asuinpaikkaani, antakaa anteeksi. ^^'
Koulussa lempiaineitani taitavat pitemmittä puheitta olla kuvaamataito, äidinkieli ja musiikki. Opiskelen myös englannin lisäksi ranskaa. Pidän todella paljon myös basson soittamisesta ja jossain vaiheessa kaavailin harrastuksen aloittamista. Katsotaan nyt sitten, miten tässä loppujen lopuksi käy. Ehkä minä todella alan jossain vaiheessa soittamaan kyseistä soitinta, ehkä en. ^^
Sen
Sen

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 23.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa