An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lempijäsen?

+13
cupcakeprince
.Choko
MIKUHOLIC.
HappyNyappy
Shikoza
Chupu
katatsumuri
Sash
Candyholic
Sen
HamtaroHam
Shinkuu
Larjus
17 posters

Siirry alas

Lempijäsen:

Lempijäsen? Vote_lcap21%Lempijäsen? Vote_rcap 21% 
[ 6 ]
Lempijäsen? Vote_lcap14%Lempijäsen? Vote_rcap 14% 
[ 4 ]
Lempijäsen? Vote_lcap36%Lempijäsen? Vote_rcap 36% 
[ 10 ]
Lempijäsen? Vote_lcap7%Lempijäsen? Vote_rcap 7% 
[ 2 ]
Lempijäsen? Vote_lcap14%Lempijäsen? Vote_rcap 14% 
[ 4 ]
Lempijäsen? Vote_lcap7%Lempijäsen? Vote_rcap 7% 
[ 2 ]
 
Ääniä yhteensä : 28
 
 

Lempijäsen? Empty Lempijäsen?

Viesti  Larjus Ma Tammi 26, 2009 4:34 pm

Tämä on tällainen perustopic. Eli kertomaan vaan, kuka on lempijäsen An Cafesta ja miksi.
Olisi mukavaa, jos koetettaisiin välttää sellaista "no ku se on niin söpö ja ihQQ ja aaaH <333" viestejä.
Larjus
Larjus

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 26.01.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : S'n korvan takana

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Shinkuu Su Helmi 01, 2009 5:34 am

Koska yksi oli pakko valita. .__. Mikulla on mahtava ääni ja tyyli kulkee samaa linjaa, joten ääni hänelle.
Oikeasti tykkään kaikista yhtä paljon. Jos Bou olisi ollut mukana, niina sia olisi ollut toisin. :E


Edit: Ai hitto. Sehän olikin siellä! DDx No, yksi ääni pois Mikulta ja Boulle yksi lisää. :3
Shinkuu
Shinkuu
Admin

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.07.2008

http://ancafe.foorumini.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  HamtaroHam Ti Helmi 10, 2009 10:47 pm

Äänestin Bouta, koska Bou on suosikkini An cafesta nyt ja aina. En unohda häntä koskaan <3

Bou on niin söpö, niin iloinen, niin... valloittava!
Rakastan katella sen touhuja kaikissa videoissa ja lukea sen haastatteluja, kuunnella sekä kattoa sen kitaran soittoa!
Bou on lahjakas, söpö ja ihana. <3

Toivon vaan, että joskus tultaisiin näkemään Bouta julkisuudessakin vielä.
I love you Bou <3
HamtaroHam
HamtaroHam
Admin

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 09.12.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

http://hamtaroham.livejournal.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sen Ti Helmi 24, 2009 4:20 pm

Äänestin Kanonia. Tein kyllä todella hankalan päätöksen Mikun ja Kanonin välillä mutta jostain syystä päädyin nyt tähän.

Kanon... Hänessä on vain jotain suloista mikä saa minut pitämään hänestä. Persoona, olemus, kokonaisuus, kaikki nämä ovat mielestäni vain jotenkin suloinen yhdistelmä. Kanon on lahjakas, huumorintajuinen ja suloinen vain omana itsenään, eikä hän yritä esittää muuta kuin on (enkä nyt väitä, että muu An Cafen porukka tekisi niin). Yksinkertaisesti; Kanon on vain niin valloittava persoona, etten voi olla pitämättä hänestä. ^^' (Olipas huonosti selitetty.)

Totta kai pidän kaikista muistakin An Cafen jäsenistä, aivan yhtä paljon, mutta nyt kun oli pakko valita joku... Kyllä, Kanon. ^^
Sen
Sen

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 23.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Candyholic Su Maalis 15, 2009 5:34 pm

Bou & Miku, en osaa sanoa että kumpi on "parempi" tai muuta mut..
Bou oli semmone ihana ja ilonen tyyppi. ; D
Ja Miku on Miku, iloinen ja nii en osaa sanoa muuta.
oon vaa nyt ihastunu Mikuun & Bouhun. :)♥
Candyholic
Candyholic

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 11.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sash Su Huhti 05, 2009 7:15 pm

Mineen osaa valita sitä parasta, kun ne kaikki on niin sulosia, vallottavia persoonia ym. vastaavaa. Yks oli kuiteskii valittava ja ääni meni piitkän mietinnän jälkee Kanonille, enkä tiijä oikeen mitään kunnollisia perusteluja. Kanon, siin vaa on sitä jotain ja ääyh.

Mä lähen nyt kyl nukkuu -->

Juu, mun selityksist ei ota Erkkikää selvää...
Sash
Sash

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 27.03.2009
Ikä : 29

http://www.freewebs.com/endlrain

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  katatsumuri Ke Kesä 10, 2009 7:09 pm

Äänestin Terukia.

Teruki vaan on mulle kaikista tärkein An Cafessa. Oon niin rakastunut sen hymyyn ja mahtavaan luonteeseen. Se on niin suloinen ;__; <3 Ja totta kai todella hyvännäköinenkin. Mun kaverit virnuilee aina mulle siitä, että tykkään eniten Terukista - arvostan muka iän tuomaa kypsyyttä. Jaajaa, voihan se olla niinkin. XD

Lisäksi Teruki on älyttömän lahjakas rumpali. ^^ Ja mä rakastan sen huumoria - aika moni An Cafen video on saanut mut nauramaan nimenomaan Terukin takia. :'D
katatsumuri
katatsumuri

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.06.2009
Paikkakunta : Kuopio

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Chupu Ma Kesä 29, 2009 9:57 am

Miku, ihan siksi että sen ruokareseptit on niin epäilyttäviä ja siksi, että on huvittavaa lukea, kun herra joka toisessa blogimerkinnässä puhuu ruoasta ja joka toisessa taas valittaa lihoneensa. :'D

...nojuu, sitten niitä ihan oikeita perusteluita. Ensinnäkin, sen lauluääni. Miku ei ehkä ole teknisesti ajatellen mikään paras vokalisti ikinä, mutta se on kuitenkin kehittynyt huimasti kun vertaa uusimpia biisejä vaikka Amedama Rockin kappaleisiin. Lisäksi Mikun ääni on ihanan persoonallinen, ei ainakaan tule sotkettua keneenkään muuhun. :> Rakastan myös Mikun energistä lavaesiintymistä ja tietenkin sen luonnetta. Söpö (...se tosin sanoi kerran ettei halua että sitä sanotaan söpöksi, mutta se oli kännissä joten ei sillä niin väliä) ja hauska pikkupervo narsisti, mutta se osaa myös ajatella syvällisesti. Eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa, päinvastoin. ♥
Chupu
Chupu

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 29.06.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Lappeenranta

http://www.tsuki-no-hikari.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Shikoza Ma Heinä 06, 2009 9:54 pm

Oikeastaan pidän kyllä kaikista antikuista melkein yhtä paljon, mutta äänestin nyt Mikua.~ Mikulla on kivan persoonallinen ja hyvä lauluääni, se on ulkonäöltään söpö ja sen luonnekin on kiva, se on sellainen hauska. Pidän myös Mikun pukeutumistyylistä paljon. Se kirjoittaa myös hauskoja blogimerkintöjä joita on kiva lukea. :'D Muutenkin Miku on suurinpiirtein aina ollut mun lempijäsen Antikusta, tosin Bousta olen pitänyt melkein yhtä paljon.~

En nyt oikein osannut perustella tuota. .__.
Shikoza
Shikoza

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 29.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  HappyNyappy Ti Elo 04, 2009 10:39 pm

Teruki. Jokin siinä nyt vaan on mikä saa mut rakastamaan sitä<3 En osannu päättää Kanonin ja Terukin välillä, mutta uuuh, I love Teruki^^ Se on semmonen outo ja sil on ERITTÄIN hauska ja ihana nauru!<33 Se on niist SÖPÖIN kans!<3 Oikeestaa ne on kaikki yhtä söpöjä, mutta Terukissa on jotain mikä saa mut rakastaa sitä. Sen huumori on uskomattoman upee XD Kanon on tavallaa parhaannäkönen, mut Terukis on joku YKS asia joka tekee siitä vastustamattomamman ku niist muist!♥♥♥

HappyNyappy

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 04.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  MIKUHOLIC. Su Elo 09, 2009 9:33 am

Äänestin Mikua (8

Suosikkijäseneni Antikussa, varmaankin mahtavan lauluäänen, ihanan luonteen ja söpön ulkonäön takia (8
MIKUHOLIC.
MIKUHOLIC.

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  .Choko Su Syys 27, 2009 7:08 pm

Ahi, Mikun ja Boun kanssa kiikuin...Ja kun on Kanon ja Takuyakin...ja oo Teruki ja ja Yuuki jaja...Apuwa xD
No, ääni meni Boulle ^w^
Pidän kaikista paaljon, mutta mutta...emt...on liian ikävä Bouta vrm ;< ♥
.Choko
.Choko

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 27.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  cupcakeprince Pe Loka 09, 2009 9:19 pm

Äänestin Bou \o/ ~
Mitä Boussa ei muka olisi? Söpö, omalaatuinen, hyvänäköinen, hyvä soittamaan *ww* Tämän takia , ääneni on Bou, vaikka Miku ja Takuya kulkee perässä. Kaikista kumminkin pidän, omalla tavallani (8
cupcakeprince
cupcakeprince

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 09.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  CHERRYCANDY Ti Marras 24, 2009 8:08 am

Bou. Bou. Bou. Äänestin Bouta!

Mielestäni Bou söpö ja iloinen. Hyvä kitaristi myös. Ikävöin häntä edelleenkin. Hän tulee olemaan nyt ja ikuisesti suosikkijäseni ja idolini. Toivoisin, että kuulisimme joskus Bousta jotain.
CHERRYCANDY
CHERRYCANDY

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 10.11.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Kaavi

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sintsi Su Maalis 21, 2010 3:33 am

Äänestin Kanonia....

ja selitys on tämä

Kanon on suloinen, salaperäinen, söpö, HOT, komea, Hauska, omaperäinen, aito, höpsö ja rakastan sen tyylii :3
Kanonin kuvat on kaikki mitä ihaninpii se on nii kuvauksellinen ja emt jotenki niiin namupala

ja osaks seki saattaa vaikuttaa ku ite soittelen tota bassoo

JA KANON OSAA ESIINTYY NII HEMMETIN HYVIN KEIKOIL... tai mitä mä noit keikka videoit oon kattellu :DD
Sintsi
Sintsi

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 21.03.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  NyappyCafekko Ma Syys 27, 2010 3:58 pm

Minun lempijäsen on Takuya. Hänen hymynsä vie mukanaan. Hän on muutenkin ihana persoona. Hänen ujous ei haittaa :---D
NyappyCafekko
NyappyCafekko

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 27.09.2010

http://www.nyappycafekko.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Pinja-Chan Ti Loka 19, 2010 1:47 pm

Minä äänestin Terukia.
Hän on ollut bändin alusta asti lempijäseneni. Aluksi Boun ohella, mutta aika pian hän irtaantui ykköspaikalle yksin. Teruki on todella ihana ihminen ja hänellä on todella ihana persoona, mitä olen videoista nähnyt.
Jäsenten sanoja lainaten "hän on bändin isähahmo". Hän on huolehtiva, järkevä, mutta osaa myös pitää hauskaa(ja on hauska). Hän on lähes aina positiivinen ja hänen hymynsä on mitä ihanin *-*
Tykkään myös hänen naurustaan~ se on pirteä ja hauska

Lisäksi Teruki on todella lahjakas rumpali, eli osaa asiansa.
Hän osaa myös säveltää, pidän todella paljon hänen säveltämistään kappaleista~

(ja nää perustelut ei oo sitten sellai, etten pitäis muista jäsenistä/heidän säveltämistään lauluista etc.:).)
Pinja-Chan
Pinja-Chan

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 19.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

http://www.ancafeloov95.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa