Murr~! :3
2 posters
An Cafe☆Heaven :: Foorumi :: Sinä?
Sivu 1 / 1
Murr~! :3
Hei! 8D Yy angst en osaa kertoa itsestäni mitään. ;___;
Minä olen täältä ihan Hesasta kotoisin oleva n. 12-vee tyttö. Lafissa liikuskelen nickillä Huopatossu ja BBT:ssä nickillä Nyan-chan. Syndet mulla on 24.8. SAMANA PÄIVÄNÄ KU TAKEHITOLLA IHIHI. <3453 Jiirokkia on vasta vajaa vuosi tullut kuunneltua. Se on kyllä liian vähän.
Örr~~ Lempibändini on An Cafe. Jotain ihmeellistä? XD Muita mitä tulee kuunneltua on ayabie, LM.C, exist†trace, SuG, the GazettE, Mix Speaker's, Inc etc. Vähän laidasta laitaan. 8D
Umm~~ J-rockin lisäksi harrastan partiota ja viulunsoittoa.
Ööö ja lempikappaleet An Cafelta... Vanhalta tuotannolta ainakin Snow Scene ja Smile Ichiban ii Onna, uudelta... Nyappy in the world 3 ja 4. :'3
Jajaja, Antikun Helsingin keikalle olen menossa, vaikka lippua en meinannut aluksi saada, en sitten millään. Ja poijjat on nähty nyt tänä vuonna, samoin kun ayabie, exist†trace ja Black:List. LM.C'nkin keikalle olen menossa. 8'3
Dodiin. Kyselkää ihmeessä jos joku asia jäi hämärän peittoon! 8D
Minä olen täältä ihan Hesasta kotoisin oleva n. 12-vee tyttö. Lafissa liikuskelen nickillä Huopatossu ja BBT:ssä nickillä Nyan-chan. Syndet mulla on 24.8. SAMANA PÄIVÄNÄ KU TAKEHITOLLA IHIHI. <3453 Jiirokkia on vasta vajaa vuosi tullut kuunneltua. Se on kyllä liian vähän.
Örr~~ Lempibändini on An Cafe. Jotain ihmeellistä? XD Muita mitä tulee kuunneltua on ayabie, LM.C, exist†trace, SuG, the GazettE, Mix Speaker's, Inc etc. Vähän laidasta laitaan. 8D
Umm~~ J-rockin lisäksi harrastan partiota ja viulunsoittoa.
Ööö ja lempikappaleet An Cafelta... Vanhalta tuotannolta ainakin Snow Scene ja Smile Ichiban ii Onna, uudelta... Nyappy in the world 3 ja 4. :'3
Jajaja, Antikun Helsingin keikalle olen menossa, vaikka lippua en meinannut aluksi saada, en sitten millään. Ja poijjat on nähty nyt tänä vuonna, samoin kun ayabie, exist†trace ja Black:List. LM.C'nkin keikalle olen menossa. 8'3
Dodiin. Kyselkää ihmeessä jos joku asia jäi hämärän peittoon! 8D
NyaN- Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 28
Vs: Murr~! :3
Nyanniiiiii~~
Jee kivaa, täällä on tuttujakin :3
No mun ei tartte kysellä sulta kovin kummosia, kyllä mä susta jotain tiedän x3
Hei mult on jääny hämärän peittoon ett kuinka kauan sä oot harrastanu partiota?
Jee kivaa, täällä on tuttujakin :3
No mun ei tartte kysellä sulta kovin kummosia, kyllä mä susta jotain tiedän x3
Hei mult on jääny hämärän peittoon ett kuinka kauan sä oot harrastanu partiota?
Larjus- Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 29
Larppa ahahaha! XD
Täällä sit ON tuttujakin.
Joo, ja partiota tullut harrastettua 8-vuotiaasta eli... 4 ja puol vuotta. (Gosh, niin paljon jo? O---o)
Täällä sit ON tuttujakin.
Joo, ja partiota tullut harrastettua 8-vuotiaasta eli... 4 ja puol vuotta. (Gosh, niin paljon jo? O---o)
Joo mäki olin iloinen ku joku tuttu löyty ^^
jaa että 8-vuotiaasta asti. Alotit melkeen samanikäsenä ku mäki. aloitin 7-vuotiaana, mutta nyt se on vähän jääny...
ja lisää kysymyksiä:
1. Miten sä osaat piirtää niin hyvin ArtPad'lla? se S oli ihana ^^
2. Ja nyt vähän henk.koht. Millon nähän ens kerran? no, LM.C'ssä viimestään...
3. Lempimusavideosi kaikista?
jaa että 8-vuotiaasta asti. Alotit melkeen samanikäsenä ku mäki. aloitin 7-vuotiaana, mutta nyt se on vähän jääny...
ja lisää kysymyksiä:
1. Miten sä osaat piirtää niin hyvin ArtPad'lla? se S oli ihana ^^
2. Ja nyt vähän henk.koht. Millon nähän ens kerran? no, LM.C'ssä viimestään...
3. Lempimusavideosi kaikista?
Larjus- Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 29
Jahuu!
1. H y v i n ? XDD Ja ole hyvä siitä rändömistä S:stä. No, koneella tullut piirreltyä reilut 10 vuotta, että niin. :3 Ja mun mielestä artpadilla on helppo piirtää !
2. LM.C'ssä, tai sitten sitä edeltävänä lauantaina.
3. Voi sun ruudullinen Jeesus. >DD Sanon nyt että Summer Diven PV. Koska se on ihanan värikäs ja ahh~~!
Kiitos. :3
1. H y v i n ? XDD Ja ole hyvä siitä rändömistä S:stä. No, koneella tullut piirreltyä reilut 10 vuotta, että niin. :3 Ja mun mielestä artpadilla on helppo piirtää !
2. LM.C'ssä, tai sitten sitä edeltävänä lauantaina.
3. Voi sun ruudullinen Jeesus. >DD Sanon nyt että Summer Diven PV. Koska se on ihanan värikäs ja ahh~~!
Kiitos. :3
An Cafe☆Heaven :: Foorumi :: Sinä?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa