BakaCon
5 posters
An Cafe☆Heaven :: Muu :: Off-topic
Sivu 1 / 1
BakaCon
Koska AC-Sky ja BakaCon liittyvät kierolla tavalla toisiinsa.... >
Vänkäreitä ja erityisesti ohjelman pitäjiä tarvitaan enemmän! Ilmoittautukaa mukaan!
>>Ilmo<<
Lukekaa ne edut ^^)
Ketään tulossa muuten?
Vänkäreitä ja erityisesti ohjelman pitäjiä tarvitaan enemmän! Ilmoittautukaa mukaan!
>>Ilmo<<
Lukekaa ne edut ^^)
Ketään tulossa muuten?
Viimeinen muokkaaja, Shinkuu pvm To Marras 20, 2008 8:47 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : täydennys)
Vs: BakaCon
Haluaisin tulla, mutta on sen verran kaukana, että en välttämättä tule. Mutta jos satun rahaa saamaan, ja seuraa niin tulen ehdottomasti. Katotaan sitä sitten
Purjo- Viestien lukumäärä : 5
Kuulostaa ihan kivalta, mutta minulla on tuo välimatka myös ongelmana. Matkakulut olisivat päätä huimaavat (minulla on aika välimatka ongelmana, oli kyse mistä vaan) Mutta ehkä, jos satun olemaan joskus tulevaisuudessa rikkaampi.... ja lähempänä >_<
Nadia- Viestien lukumäärä : 3
Itse olen tulossa ja luultavasti olen osallistumassa kumpanakin päivänä kun mummoni sattuu asumaan kyseisellä paikkakunnalla :'D Olin ensiksi kyllä aika häkeltynyt ja jätkyttynytkin kun luin, että tapahtuma järjestetään Pieksämäellä.
Joo, olis ihan kiva nähä siellä mahdollisesti tyyppejä ketkä nyt ovat tulossa ^^
Joo, olis ihan kiva nähä siellä mahdollisesti tyyppejä ketkä nyt ovat tulossa ^^
Trillin- Viestien lukumäärä : 11
Olen tulossa lauantaina.
Yllätyin kyllä kun tuosta ensimmäisen kerran kuulin. Ensin uskoin lukeneeni väärin mutta kyllä se Pieksämäellä olisi. Kaikkea sitä on tännekin ruettu järjestämään, jeah! =^_________^=
Minulla ei ainakaan välimatka ole ongelma koska täältä pikku kylältä ei ole sinne kuin noin puolen tunnin automatka.
Yllätyin kyllä kun tuosta ensimmäisen kerran kuulin. Ensin uskoin lukeneeni väärin mutta kyllä se Pieksämäellä olisi. Kaikkea sitä on tännekin ruettu järjestämään, jeah! =^_________^=
Minulla ei ainakaan välimatka ole ongelma koska täältä pikku kylältä ei ole sinne kuin noin puolen tunnin automatka.
An Cafe☆Heaven :: Muu :: Off-topic
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa