An Cafe☆Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Trillin esittäytyy

3 posters

Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Trillin esittäytyy

Viesti  Trillin Ma Marras 10, 2008 6:33 pm

Ruudun toisella puolella kirjoittelee -94 kymenlaaksossa asusteleva otaku. J-rockia on tullut kuunneltua 6-7 vuotta ja mangaa luettua 5-6 vuotta. Tällähetkellä tulee kuunneltua pääasiallisesti seuraavia ; The GazettE, An Cafe, 12012, BUCK-TICK, Dir en Grey, Girugamesh, LM.C jen. Muitakin tulee kuunneltua ja löytyykin musiikkia, mutta noita pääasiallisesti tulee kuunneltua päivittäin Japanilaisista. Sitten muualta maailmaa tulevat Nightwish, 30 seconds to Mars & Within Temptation.

Miten oikein eksyin tälle tielle sitten? Ensiksi oli se Japanilainen vaihto-oppilas joka asui naapurissa hän sitten esitteli minulle muutamia yhtyeitä ja mangaa, kertoi muutenkin Japanilaisesta kulttuurista varsinkin "POP-kulttuurista". Silloin vielä asuin Yhdysvalloissa, siitä reilun vuoden kuluttua tulikin itselläni muutto Japaniin. Tuolloin olin jo käynyt sukuloimassa Japanissa valokuvaaja tätini ja serkkuni luona. Japanissa sitten menetin sieluni suorastaan kulttuurille ja musiikille, oikeastaan kaikelle. Niitten kahden vuoden aikana mitä sielä asuttiin tuli kierrettyä sitten keikkoja hyvin tiuhaan tahtiin serkkuni ja muutaman koulukaverini kanssa joittenka kanssa pidetään yhteyttä vielä tänäkin päivänä.

Joka kesä on vähintään tullut kolme viikkoa vietettyä Japanissa sekkuni luona jolloika on sitten kierrelty keikkoja ja eri tapahtumia. Ja tuli tehtyä reilu vuosi sitten kolmen päivän pika visiitti jolloika käytiin sanomassa Boulle jäähyväisest eturivistä.

Mitäs muuta? Jos tulee jotakin niin saa kysellä (: En minä pure.

~Trillin
Trillin
Trillin

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 10.11.2008
Paikkakunta : Pieni maja korvessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Vs: Trillin esittäytyy

Viesti  Shinkuu Ma Marras 10, 2008 7:47 pm

Siis wow! Et voi ymmärtää, miten kateellinen olen sinulle! Olit oikeasti Boun ihan vikassa konsertissa!? *-*

Täällä on muuten vapaaehtoinen lähtemään seuraksi Japaniin mm. ensi kesänä. :E Oikeasti.

Tervetuloa foorumille!
Shinkuu
Shinkuu
Admin

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.07.2008

http://ancafe.foorumini.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Vs: Trillin esittäytyy

Viesti  Trillin Ma Marras 10, 2008 8:26 pm

Shinkuu kirjoitti:Siis wow! Et voi ymmärtää, miten kateellinen olen sinulle! Olit oikeasti Boun ihan vikassa konsertissa!?
Ihan oikeasti tuli käytyä vierittämässä "muutama" kyynel sielä. Saan kiittää serkkuani, että pääsin sinne. Oman käden oikeudella kun oli minullekkin varannut lipun vaikka ei ollut kysynyt minulta, että onko minulla mahdollisuuksia päästä edes sinne. Tosin se oli kyllä keikka minne oli pakko päästä.

Täällä on muuten vapaaehtoinen lähtemään seuraksi Japaniin mm. ensi kesänä. :E Oikeasti.
Laadukas matkaseurahan aina kelpaa (:
Trillin
Trillin

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 10.11.2008
Paikkakunta : Pieni maja korvessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Vs: Trillin esittäytyy

Viesti  Shinkuu Ma Marras 10, 2008 11:47 pm

Trillin kirjoitti:
Ihan oikeasti tuli käytyä vierittämässä "muutama" kyynel sielä. Saan kiittää serkkuani, että pääsin sinne. Oman käden oikeudella kun oli minullekkin varannut lipun vaikka ei ollut kysynyt minulta, että onko minulla mahdollisuuksia päästä edes sinne. Tosin se oli kyllä keikka minne oli pakko päästä.

Siis oikeasti! Onko hieman mahtavaa! Olen hajoillut täällä koko illan, kun olen niin kateellinen sinulle. *u*
Serkkusi on selvästi mahtava tyyppi!
Miten hitossa muuten saat aina rahaa lähteä Japaniin? Tuntuu, että matkustaisit sinne samalla tavalla, kuin minä esim. Tampereelle; ihan extempore.
Shinkuu
Shinkuu
Admin

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.07.2008

http://ancafe.foorumini.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Vs: Trillin esittäytyy

Viesti  Trillin Ti Marras 11, 2008 2:41 pm

Miten hitossa muuten saat aina rahaa lähteä Japaniin? Tuntuu, että matkustaisit sinne samalla tavalla, kuin minä esim. Tampereelle; ihan extempore.
Ensinnäkin tätini työpaikan kautta yleensä hommataan liput ja sitä kautta sitten saadaan huomattamaa alennusta, elikkä ymme maksa sitä täyttä hintaa lennoista.

Itse asiassa tuo Boun viimeinen live on ainut keikka jonka takia olen käynyt tekemässä pika visiitin. Ja jos en olisi jo tuolloin niin kauvaa kuunnellut Antikkuja, niin tuskin olisin nytkään lähtenyt, mutta kuitenkin heitä tullut kuuneltua oikeastaan alusta asti. Muuten sitten sinne matkustamista mietitään hiukan kauvemmin ja suunitellaankin.
Trillin
Trillin

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 10.11.2008
Paikkakunta : Pieni maja korvessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Vs: Trillin esittäytyy

Viesti  HamtaroHam Ti Joulu 09, 2008 9:55 pm

Muistan kun puhuin sun kanssa tästä Boun vikalla keikalla käymisestä sillon joskus Lafissa! Moi vaan tännekin~

Nyt kuitenki vasta ymmärrän että miten se edes oli mahollista sulle päästä sinne asti kattomaan Bouta, mun idoleista ja esikuvista suurinta, muutamaankin kertaan. Nyt se tuntuu ihan ymmärrettävältä. Siis, jos oot asunu Japanissa ja kaikkee. Etkä varmaan usko kuinka pirun kateellinen oon vieläki! ;___; Bou livenä... Se on mun suurin unelma, oikeesti!
HamtaroHam
HamtaroHam
Admin

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 09.12.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

http://hamtaroham.livejournal.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Vs: Trillin esittäytyy

Viesti  Trillin To Joulu 18, 2008 11:27 am

HamtaroHam kirjoitti:Muistan kun puhuin sun kanssa tästä Boun vikalla keikalla käymisestä sillon joskus Lafissa! Moi vaan tännekin~
Joo moi vaan itsellesikin~ Koneeni oli jostakin syystä sitä keskustelua vastaan ^^' Kaikki muut yksityisviestit kyllä avasi, mutta sinun viestejäsi avasi vartin suunilleen...

HamtaroHam kirjoitti:Nyt kuitenki vasta ymmärrän että miten se edes oli mahollista sulle päästä sinne asti kattomaan Bouta, mun idoleista ja esikuvista suurinta, muutamaankin kertaan. Nyt se tuntuu ihan ymmärrettävältä.
Jooh, niin. Olisin ehkä voinut selittää silloin hiukan paremmin taustojani, mutta eipä sitä silloin tajunnut ^^' Tyhmä minä. Kuitenkin ihan hyvä, että nyt edes ymmärrät miten se on mahdollista ja niin pois päin (:
Trillin
Trillin

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 10.11.2008
Paikkakunta : Pieni maja korvessa

Takaisin alkuun Siirry alas

Trillin esittäytyy Empty Vs: Trillin esittäytyy

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa